مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 21:352022-11-25حوادث

مهار 40 هکتاری حریق در جنگل های رودبار با بالگرد/ وجود آتش زیر خاکستر


مدیرکل منابع طبیعی گیلان، از انجام اطفای حریق هوایی با استفاده از بالگرد هلال احمر از صبح تا ظهر امروز در منطقه رودبار خبر داد و خاطرنشان کرد: - ایسنا/گیلان مدیرکل منابع طبیعی گیلان، از انجام اطفای حریق هوایی با استفاده از بالگرد هلال احمر از صبح تا ظهر امروز در منطقه رودبار خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون پنج سورتی پرواز داشتیم.

وزش باد گرم، کوهستانی بودن و صعب العبور بودن محل آتش سوزی در اراضی جنگلی شهرستان رودبار عملیات اطفا را کند و سخت کرد و لذا از صبح امروز بالگرد هلال احمر برای اطفای حریق در منطقه حضور یافت.

میرحامد اختری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در چهارمین روز آتش سوزی اراضی جنگلی استان به دنبال وزش باد گرم هستیم، اظهار کرد: در مجموع پنج شهرستان درگیر حریق بودند که به جز شهرستان رودبار، شاهد اطفای کامل حریق در چهار شهرستان دیگر هستیم.

وی برآورد خسارت آتش سوزی در چهار شهرستان ماسال، تالش، رضوانشهر و فومن را 45 هکتار دانست و عنوان کرد: در شهرستان رودبار نیز حدود 40 هکتار در دو منطقه شمام و سلانسر درگیر حریق هستند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از انجام اطفای حریق هوایی با استفاده از بالگرد هلال احمر از صبح تا ظهر امروز در منطقه رودبار خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون پنج سورتی پرواز داشتیم و حضور 150 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار 40 هکتاری حریق در جنگل های رودبار با بالگرد/ وجود آتش زیر خاکستر

مهار 40 هکتاری حریق در جنگل های رودبار با بالگرد/ وجود آتش زیر خاکستر